Monday, October 21, 2013

Magia de musgo verde

Kui ma millestki puudust tundsin, siis see oli roheline sammal.
Nädalavahetuseks läksime plikadega mägedesse kohalikule Rainbowle täiskuud tähistama. Keset jõge kividel mediteerimine viis väga vägava kohaloluni. Ma jumaldan seda kohalolutunnet. Ärkvel ja ergas. Kohal! Elus!
Ja mul on hea meel, et mu ümber on inimesed, kellega olen leidnud ühised vibratsioonid. Ning hetkel tõepoolest tunnen, et minu missioon on jagada seda ilu, jagada neid pilte. See on minu viis investeerida kollektiivteadvusesse. Ja olen leidnud inimesed, kellega saan koos luua. Ja saan õppida.Nii palju liikumist ja sünergiat on meie elus.
Peale kuut aega Portugalis, olen täiskuuga imekaunis metsas ning keerutan põlevaid pulki, et istun suurte kivide peal keset jõge ning mu kurgust tulevad helid, mis kattuvad jõe enese sagedustega.
See on elu. Nii kaunis.
Olla kooskõlas. Olla üks!
Olla üks!






1 comment: