Sunday, November 10, 2013

Policia @ Lisabon



Vabadus. Rise up your hand!
Käisime plixidega Lisabonis. Ilus linn. Aga seal paistavat toimuvat mingid teised asjad. Linn elab ja segiläbi pidulistega jalutasid igalpool jalgsipatrullid... kas Portos on politsei?
 Pealinna sattusime sellepärast, et saime 5 euroga kommunistide bussiga edasitagasi. Ja pärast olid kommunistid pahased, et me nende üritustest osa ei võtnud. Lisabonis toimus mingisugune manifestatsioon. Ja päris hirmus oli oma kommunistide bussi otsides aru saada, et seal oli umbes 40 erinevat kommunistide bussi erinevatest kohtadest üle Portugali. Ma nägin umbes 10 Che Guevarat punaste lippudega. Mis siin toimub?
Need konkreetsed fotod on tõenäoliselt osa millestki ebapoliitiliselt, tõenäoliselt lihtsalt mingi suvaline läbiotsimine, aga ausaltöeldes oli mu silmale isegi selline läbiotsimine üsna võõras. Kui ma kuskil näen suures koguses politseid, tekitab see mus rohkem hirmu, kui ma näen kuskil suures koguses kahtlaseid tüüpe. 
Mayinka on pildi peal sellepärast, et ma üritasin teha nägu nagu teeksin oma sõbrannast baari ees pilti,  sest minust paremal seisis umbes 8 poltiseinikku, kes tegid nägu, nagu nad poleks kunagi nalja teinud.
Mina isiklikult olen jätkuvalt täiesti ebapoliitiline. Mina elan konstantselt oma kaunis mullis, oma väljamõeldud jumalate ja shamaanidega. Ja ainult vahetevahel astun läbi selle reaalsuse, kus nõnda veidrad asjad toimuvad...

No comments:

Post a Comment